ای کاش
 
پسر همیشه تنها
تنها
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : erfan.alone       

ای کاش می توانستم باران باشم تا تمام غم های دلت را بشویم

ای کاش می توانستم ابر باشم تا سایه بانی از محبت را برویت می گسترانیدم

ای کاش می توانستم اشک باشم تا هر گاه که آسمان چشمت ابری میشد می باریدم

ای کاش می توانستم خنده باشم تا روی لبانت بنشینم و غنچه ی بسته لبانت را بگشایم

ای کاش می توانستم یک پرنده باشم و پر می گشودم و تا دور دست ها در کنار تو پرواز می کردم

ای کاش سایه بودم تا نزدیک ترین کس بر تو باشم

آری ای کاش سایه بودم تا همیشه و همه جا همراه تو بودم.....ای کاش....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام به همه به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم از وب من خوشتون بیاد من اینجا رو به عنوان دفتری که جمله هامو اینجا مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد نظر یادتون نره.....عـــــــــرفـــــــانـــــ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پسر همیشه تنها و آدرس boyeveralone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 3777
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1